add wishlist show wishlist remove wishlist add compare show compare remove compare preloader

WARRANTY POLICY

POLITICA DE GARANTIE

Toate perioadele de garanție sunt indicate de Microimage.ro, cu excepția cazului în îngrijirea îngrijirilor care se stabilesc în mod continuu și sunt limitate de politică de garanție ale producătorului. Perioadele reale de garanție ale producătorului pot varia în funcții de produs și producător și pot fi mai lungi în timpul perioadei de garanție acoperite de Microimage.ro. Pentru mai multe informații, consultați site-ul web pentru producția sau manualul / produsul ambalajele.

În general, garanția limitată a producătorului nu va acoperi produsul pentru defecte de fabricație și nu va putea acoperi nici o deteriorare a unui produs din cauza utilizării necorespunzătoare, a căderilor, a unui eventual daune etc., reprezentări făcute de producător.

Toate comunicările pentru actualizare / feedback cu privire la biletele de reclame creează o față de prin e-mail, fie prin apel. În condiții de îngrijire sau actualizare prin e-mail sau un apel nu este necesar timp de 3 zile, biletul de reclamație poate închide și ar putea crea un nou bilet de reclamație, cu condiția ca articolul să fie încă în garanție.

Produs (e) revendicat

Produsul (poate) poate fi solicitat pentru garanție pentru baza condițiilor mai importante:

Produsul (trebuie) trebuie să fie în stare să privim și să ne trebuie să arate pentru a folosi anterior.
Salvați sigiliul original.
Niciun software nu trebuie instalat sau șters.
Nu trebuie să instalăm niciun software neautorizat.
Produsul (trebuie) trebuie să poată ambalajul original complet (dacă produsul este un vândut în ambalajul original).
Accesorii salvează, consumabile inclusiv în Produs (e), componente, etichete, documentare și software însoțitoare etc.
Taxa de expediere și taxa de procesare nu sunt rambursabile
Cazurile de produs (e) deteriorate fizic și / sau lipsă vor fi luate în considerare numai dacă sunt raportate la momentul livrării.
Pentru a vă asigura că reclamațiile sunt înregistrate și procesate cu succes, toate cererile trebuie depuse online de pe site-ul nostru web.
Produs (e) nerecomandabil

Produs (e) care nu poate fi solicitat pentru garanție pe baza următoarelor condiții:

Produse fără garanție (consultați garanția rapidă și fără dificultăți).
Cabluri de cabluri, cabluri, cabluri care sunt eliberate de CD-ul contorului, cartușele sau orice produs consumabil.
Produs (e) care este renovat sau vândut cu un preț special foarte mic (produse marcate, vânzări flash, vânzări anotimpuri, oferte speciale, oferte de astăzi, cutie deschisă, oferte zilnice sau orice alt produs care a fost vândut cu reducere )
Produs (e) de igienă și îngrijire personală care includ, dar fără a se limita la; ceară, parfumuri, produse cosmetice etc.
Produs (e) fizic deteriorat
Produs (e) necompletat sau incomplet
Nu pot fi revendicate produsul (produsele) de dimensiuni gratuite. (Produsul (produsele) enumerate pe site ca mai multe culori, dimensiuni gratuite, culori asortate, design asortat etc. sunt elemente la care dimensiunea / culoarea nu poate fi garantată și este supusă disponibilității.)
Accesorii pentru produse (doar elementul principal poate fi solicitat pentru garanție)
Vă rugăm să vă asigurați că întoarceți numai articol (e) care au fost revendicate cu succes în biletul de reclamație. Microimage nu va fi responsabil pentru niciun articol (i) incorect sau suplimentar primit de la client.
Politica de rambursare

Pentru a solicita o rambursare, vă rugăm să verificați dacă produsul (produsele) achiziționat (e) se încadrează în garanție conform poliței de garanție. Dacă Produsul (produsele) se află sub garanție, atunci puteți solicita rambursarea pe baza următoarelor condiții:

Clientul poate solicita rambursarea pentru produsul (produsele) achiziționat (e) în termen de 3 zile de la data primirii Produsului / Produselor.
După cele 3 zile de la livrare, Produsul (produsele) poate fi reparat numai conform poliței de reparație.
Cazurile de produs (e) deteriorate fizic și / sau lipsă vor fi luate în considerare numai dacă sunt raportate la momentul livrării.
Valoarea restituirii acoperă doar cantitatea de Produs (e) cumpărat.
Taxele de procesare a transportului și expedierii nu sunt rambursabile
Dacă un cupon, o reducere sau o ofertă specială făceau parte din comanda inițială, suma va fi dedusă de asemenea.
Rambursările vor fi efectuate prin modul original de plată selectat în momentul generarii comenzii.
ro își rezervă dreptul de a compensa creanța în termeni de cupon, în funcție de momentul în care consideră că este potrivit.
Procesul de rambursare

Dacă produsul / produsele sunt calificate pentru rambursare, atunci urmați procesul de mai jos pentru a solicita o rambursare:

Ridicați o reclamație: utilizați acest ghid pentru a ridica o reclamație și a salva numărul de reclamație pentru referințe viitoare.
Revizuire: Echipa noastră de asistență va examina cazul și va aproba restituirea, dacă este calificată.
Puteți depune mai multe reclamații pentru diferite produse primite într-o singură comandă. Cu toate acestea, taxa de ridicare a LIE 42 este aplicabilă pentru toate reclamațiile ulterioare depuse după prima
Proces de preluare: Odată ce reclamația este aprobată, procesul de preluare a produselor va începe.
În ROMÂNIA: Produsul (produsele) vor fi preluate de către echipa noastră de livrare pentru clienții ROMANIA
Nu va exista nicio taxă de ridicare dacă cererea de returnare a fost ridicată în termen de 7 zile (168 ore) din momentul livrării.
Taxele de preluare a LIE 42 vor fi aplicabile i