FAQ

1- Când se livrează comanda și cu ce companie de curierat are loc?

Puteți găsi informațiile legate de perioada de livrare pe pagina fiecărui produs sub butonul „Adăugați în coș”, împreună cu toate informațiile disponibile ale produsului respectiv, inclusiv țara de origine.

2-Transportul este gratuit?

Transportul este gratuit pentru comenzi care depășesc 100 de lei. Dacă comanda dvs. nu depășește suma de 100 de lei, se va aplica o taxă de 15 lei. Dacă alegeți plata la livrare, se va percepe o taxă de 5 lei. Plata numerarului la comanda de livrare presupune un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat.

3-Cum știu că produsele îmi vor fi expediate?

Când produsele părăsesc depozitul, veți primi o notificare prin e-mail, unde vom comunica numărul AWB al pachetului, astfel încât să îl putem urmări. De asemenea, veți primi o notificare SMS de la curier cu privire la data estimată și intervalul de timp în care va fi livrat pachetul.

4-Trăiesc într-o zonă greu accesibilă. Cum voi proceda la livrare?

Dacă adresa de livrare se află într-o zonă greu accesibilă, veți fi contactat de curier pentru a vă asigura să ridicați coletul dintr-o zonă convenabilă, astfel încât să nu fie percepute taxe suplimentare.

5-Cum voi proceda în cazul livrării de pachete voluminoase?

Având în vedere că companiile de curierat folosesc un singur agent de curierat pentru fiecare distribuitor, este posibil ca ajutorul dvs. să fie necesar pentru a gestiona produsele voluminoase.

6-Cum voi proceda in cazul livrarii coletelor voluminoase?

Avand in vedere faptul ca firmele de curierat folosesc un singur agent de curierat pentru fiecare masina de livrare, este posibil sa fie nevoie de ajutorul tau pentru manevrarea produselor voluminoase.

7-De ce nu pot plasa comenzi cu plata ramburs?

PlDe asemenea, daca ai avut doua comenzi nereceptionate, optiunea de plata ramburs va fi blocata automat de sistem, avand posibilitatea de a plati doar in avans (plata cu cardul sau transfer bancar).
Pentru deblocare, este necesar sa achiti urmatoarele doua comenzi in avans. Ulterior, in urma analizarii istoricului de client de catre sistem, vei putea beneficia din nou de plata ramburs.

8-Am primit un colet incomplet. Ce pot face in aceasta situatie?

Nu iti face griji! Vom identifica pachetul împreună cu partenerii noștri de curierat. Dacă comanda dvs. a fost livrată incomplet, puteți comunica prin e-mail la contact@MI.ro numărul comenzii și AWB de livrare, iar noi vom efectua verificările necesare.