WhatsApp Web
WhatsApp Web
Aveți două opțiuni prin care puteți folosi WhatsApp pe computer:
- WhatsApp Web: o aplicație WhatsApp ce rulează în browser;
- WhatsApp Desktop: o aplicație pe care o puteți descărca pe computer.
WhatsApp Web și Desktop sunt extensii ale contului dumneavoastră WhatsApp de pe telefon ce rulează pe computer. Mesajele pe care le trimiteți și le primiți se sincronizează între telefon și computer, iar dumneavoastră le puteți vedea pe ambele dispozitive.
Resurse corelate:
Cum puteți descărca WhatsApp Desktop
Puteți folosi WhatsApp de pe desktop, fără să fie nevoie să-l accesați prin browser. Pentru a instala WhatsApp Desktop pe computer, descărcați aplicația din Microsoft Store, din Apple App Store sau de pe site-ul web WhatsApp. WhatsApp Desktop funcționează doar pe computerele care îndeplinesc următoarele cerințe de sistem:
- Windows 8.1 sau o versiune ulterioară
- macOS 10.10 sau o versiune ulterioară
Pentru toate celelalte sisteme de operare, puteți folosi WhatsApp Web în browser.
Descărcarea WhatsApp Desktop
- În browserul computerului, accesați pagina WhatsApp de descărcare, apoi descărcați fișierul .exe sau .dmg.
- După încheierea descărcării, deschideți fișierul .exe sau .dmg și urmați instrucțiunile pentru a finaliza instalarea.
Cum vă puteți conecta sau deconecta
Conectarea
Pentru a vă conecta la contul WhatsApp pe WhatsApp Web, WhatsApp Desktop sau pe Portal, trebuie să scanați codul QR cu telefonul.
- Deschideți WhatsApp pe telefon. Dacă aveți:
- Android: atingeți fila CONV. > Mai multe opțiuni > WhatsApp Web.
- iPhone: atingeți Setări > WhatsApp Web/Desktop.
- Folosiți telefonul pentru a scana codul QR afișat pe computer sau Portal. Dacă aveți contul deja autentificat pe alt dispozitiv atunci când încercați să scanați codul QR, va trebui să atingeți:
- Android: Scanați codul QR
- iPhone: Scanați codul QR
- Dacă vi se cere, atingeți sau selectați OK.
Notă: Puteți fi conectat/ă la o singură sesiune WhatsApp Web, WhatsApp Desktop și Portal la un moment dat.
Deconectarea
Vă puteți deconecta de la contul WhatsApp folosind WhatsApp Web sau Desktop.
- Deschideți WhatsApp Web sau WhatsApp Desktop.
- Dați clic pe Meniu sau deasupra listei de conversații > Deconectare.
Pentru a vă elimina contul WhatsApp de pe Portal, citiți acest articol.
Deconectarea pe Android
În mod alternativ, pe Android vă puteți deconecta de la WhatsApp Web, WhatsApp Desktop sau de pe un dispozitiv Portal și folosind telefonul.
- Deschideți WhatsApp.
- Atingeți fila CONV. > Mai multe opțiuni > WhatsApp Web.
- Atingeți computerul sau dispozitivul Portal afișat > DECONECTAȚI.
Deconectarea de pe toate dispozitivele
Pentru a vă deconecta simultan de pe toate dispozitivele, inclusiv de pe WhatsApp Web, WhatsApp Desktop sau Portal, vă puteți folosi telefonul.
- Android: Deschideți WhatsApp, apoi atingeți fila CONV. > Mai multe opțiuni > WhatsApp Web > Deconectați toate dispozitivele > DECONECTAȚI.
- iPhone: Deschideți WhatsApp, apoi atingeți Setări > WhatsApp Web/Desktop > Deconectați toate dispozitivele > Deconectați.
Probleme cu conexiunea la WhatsApp Web sau Desktop
Problemele cu conexiunea dintre telefon, computer și Wi-Fi sunt unele dintre cele mai frecvente motive pentru care nu reușiți să trimiteți sau să primiți mesaje pe WhatsApp Web sau Desktop.
Probleme cu conexiunea telefonului
Dacă nu puteți să trimiteți sau să primiți mesaje WhatsApp pe telefon, atunci nu veți putea folosi nici WhatsApp Web sau Desktop pe computer. Deschideți WhatsApp pe telefon și încercați să trimiteți un mesaj. Dacă nu reușiți, aflați mai multe despre cum puteți depana conexiunea telefonului: Android | iPhone
Dacă reușiți să trimiteți un mesaj WhatsApp de pe telefon, încercați din nou să folosiți WhatsApp Web sau Desktop pe computer. În cazul în care întâmpinați în continuare probleme la trimiterea și primirea mesajelor, atunci este posibil să fie vorba de o problemă de conexiune a computerului.
Probleme cu conexiunea computerului
Pentru a putea folosi WhatsApp Web sau Desktop, computerul dumneavoastră trebuie să aibă o conexiune bună și stabilă la internet. Dacă vi se afișează deasupra listei de conversații un banner galben cu mesajul de eroare „Computer neconectat”, asigurați-vă că este activă conexiunea computerului la internet. În cazul în care conexiunea computerului la internet funcționează normal și totuși nu puteți trimite sau primi mesaje, reîmprospătați pagina dacă folosiți WhatsApp Web sau ieșiți din program și reporniți-l dacă folosiți WhatsApp Desktop.
În cazul în care problema persistă, încercați să vă deconectați și să vă reconectați la WhatsApp Web sau Desktop; puteți afla cum din acest articol.
Notă: Pentru a folosi WhatsApp Web, trebuie să aveți cea mai recentă versiune de Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Opera sau Safari. Alte browsere, cum ar fi Internet Explorer, nu sunt compatibile.
Probleme cu conexiunea Wi-Fi
Dacă folosiți o rețea Wi-Fi gestionată, cum ar fi cele de la birou, de la bibliotecă sau din campusul universitar, este posibil ca rețeaua să fie configurată să blocheze sau să limiteze conexiunile la WhatsApp Web. Dacă WhatsApp Web vă anunță că folosiți o rețea Wi-Fi care împiedică funcționarea corectă a WhatsApp Web, asigurați-vă ca rețeaua este configurată să ofere acces la „web.whatsapp.com”, „.web.whatsapp.com” sau „.whatsapp.net”.
DESCĂRCAȚI WHATSAPP PENTRU
Telefoane
Android: https://www.whatsapp.com/android
iPhone: https://apps.apple.com/us/app/whatsapp-messenger/id310633997
Prin faptul că instalați WhatsApp, ne acceptați
Condițiile și Politica de confidențialitate.
*********************************************************************************
DESCĂRCAȚI WHATSAPP PENTRU
PC Mac sau Windows